Reparatie en garantie

Reparatie en garantie

Voetpro streeft ernaar om alle cliënten ten volle tevredenheid te helpen met orthopedische oplossingen voor hun voet- of loopklachten. Soms kan het voorkomen dat je, ondanks alle goede zorg welke aan jouw maatschoenen is besteed, niet tevreden bent over het geleverde product of dienst. Laat ons dit dan absoluut weten door contact op te nemen met Voetpro. Wij zullen gezamenlijk proberen toe te werken naar een oplossing voor jouw klacht.

Reparaties, hulp en nazorg

Zijn jouw schoenen toe aan een reparatie of een opknapbeurt? Blijf dan niet met klachten doorlopen, maar maak snel een afspraak. Door de schoenen minimaal éénmaal per jaar door ons te laten controleren, ben je eventuele schoenproblemen voor. Wij staan bovendien altijd voor je klaar als het gaat om nazorg en begeleiding. Niet alleen bij schoenproblemen maar ook als je vragen hebt.

Garantie en reparatie

Je hebt drie maanden garantie op de pasvorm en een half jaar op het materiaal en de technische kwaliteit van de schoenen, bij een gelijkblijvende situatie. Normale slijtage van de schoenen valt niet onder deze garantie. Reparaties dienen te worden uitgevoerd door jouw orthopedisch schoentechnicus. Bij een onzorgvuldige behandeling, niet opvolgen van adviezen of een sterk afwijkend gebruik van de schoenen vervalt de garantie. 

Klachten

Ben je nog niet tevreden met onze geboden oplossing? Je kunt jouw klacht kenbaar maken middels een klachtenregistratieformulier welke bij ons verkrijgbaar is. Voetpro/Orthopedische Schoentechniek Waterland is aangesloten bij de NVOS-Orthobanda en SEMH. Beide instanties kennen een klachtenprocedure waar jij jouw klacht kunt indienen. Zie hiervoor onderstaande links:


Share by: